čtvrtek 1. listopadu 2007

Kdo je kdo?

Množí se dotazy mých pražských kolegů, o kom to vlastně píšu. "Jak vypadá čurák?", ptal se jeden spolužák z gymnázia po mém červnovém postu. A věřím že i ostatní, kteří můj blog každodenně znovu a znovu čtou a hledají v něm skryté myšlenky (kterejch je tam jak sraček), by rádi věděli, kdo jsou ti lidé, kterým zde nadávám a na které sypu špínu.

Vzhledem k tomu, že někteří z nich budou pravděpodobně někdy v životě pracovat, vynechám jména a budu se soustředit pouze na význačné rysy.

Linda: Člověk můj nejbližší, VSL, jedna z mála, na které nikdy nic špatného neřeknu (tzn. asi tu o ní moc psát nebudu)

Ondra: Člověk z nejbližších (má ale péro), bývalý spolubydlící, člověk do nepohody (Remixu). Od té doby, co ostatní spolubydlící odjeli do zahraničí trávíme hodně času jen my dva. On a já. Vymýšlíme spolu také různé rošťárny - třeba nedávno jsme zhulili půlku tanečního podniku pro cizince. Jinak vzhledem ke své vášni k cigaretám je pro něj charakteristický oblak okolo hlavy, který neodkládá ani při spaní. Jen málokdo má tedy to "štěstí" spatřit jeho pravou tvář.

Honza: U nás v partě se mu přezdívá Tichý alkoholik, přezdívka "tichý vodopád" se totiž neujala. Mezi jeho výrazné charakteristiky a zároveň přednosti patří to, že málo mluví a moc pije. Mezi jeho špatné vlastnosti patří to, že má přítelkyni a že má štěstí v kartách.

Chleba: Kamarád z nejmelancholičtějších a z těch co se nejčastěji zajímá o děvčata....což vzhledem k jeho image, kde balancuje na hraně mezi Beatles a Pepkem námořníkem (protože jsem ho viděl v pruhovanym triku), nechápu jak se mu může dařit. Ale daří.... Jinak je to moc fajn člověk....má auto.

Drápalík: Toho asi nejlépe vystihuje slovo středa (jindy neni vidět), možná taky favorit (jinde nespí). Jinak také nepřítel mezinárodních událostí. Alespoň v tom pojetí, které razíme s Ondrou. Tedy pivo-pivo-joint-5 minut zábava-krize-postel.

Zkopčák: Martin, kterej, když se chce dostat z domova do civilizace, tak to má zkopce. Momentálně je v Koreji a vyhýbá se napsání bakalářské práce. Minulé léto ho oponent vystopoval v lázních na Ukrajině, tak tento semestr odjel na jistotu.

Filip: Filip je hodný a chápavý člověk, s velkým smyslem pro humor (zejména v oblasti pěší turistiky). Mimo jiné je to doktorand na falkutě, kterou studuji a část jeho náplně práce je učit mě. Během toho, co mě připravoval na mou cestu životem, jsem měl možnost poznat mnohé z jeho otevřené duše a léta strávená pod jeho křídly budou mým odrazovým můstkem do světa dospělých a již teď jsem si jist, že až mi jednou bude ouzko, vzpoenu si právě na jeho nezapomenutelný úsměv.
Škoda snad jen je, že na privátě se mu většinou říkalo čurák.

8 komentářů:

Grumpy Czech řekl(a)...

Až na to, že v červnu jsi žádný post nenapsal a Drápalík má, pokud vím, Renaulta, je to dobrý ;). Rizla a Chleba se vážně povedl, Filip je klasika (a verze dvě mnohem lepší, i když méně stručná).

Grumpy Czech řekl(a)...

Jo a pro ty, kdo by neznali mou přezdívku - já jsem ten s tím pérem ;).

Martin Vlnas řekl(a)...

jojo bakule... so close, but so far away...

Dr.apal řekl(a)...

Presne tak R 19 je moje znacka...ale posunul jsem to tak daleko, ze ted spavam u cizich lidi. :))

Px řekl(a)...

teda jsem si uvědomil ze o mě vlasně nic nepíšeš... no ikdyž, vlastně...

Zazoban řekl(a)...

to PX: No jo, to je pravda...ale o tobě taky nemam žádnou špínu.....píšu tam hlavně o lidech ze školy a o Filipovi hlavně proto, že jsem o něm psal v pár postech předtim. Ale jestli chceš, tak to napravim...třeba můžu napsat.......třeba jak jsi jednou přišel v Lískovci opilej a motal se ti jazyk.....ty seš prostě moc slušnej na můj blog....až přijedeš tak tě nějak zesměšnim a pak o tobě napíšu.....jo?

Px řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Px řekl(a)...

ok beru ;-)