pátek 9. listopadu 2007

Vrtěti Turkem

Konečně!

Konečně jsme si nemuseli na mezinárodní párty v Remixu nemuseli připadat jako idioti. Nejen, že jsme nemuseli třídit lidi podle velikosti přirození, ale dokonce jsme si měli celou dobu s kým povídat. Přišli tam naši přítelé z Polska a Švýcarska a večírek sliboval nevídané.... ALE
Po hodině živého rozhovoru už mi ale bylo více než nápadné, že centrum zábavy je vždy na opačné straně, než sedím já. Tuto hypotézu jsem si ověřil, když jsem si 3x rychle za sebou náhodně přesedl. Myslím si, že asi lidem nesedlo mé téma večera - "Dršťková, recept, čepec, kniha a bachor". Na druhou stranu jsem trhl osobní rekord, když jsem si 20 minut vydržel povídat s člověkem za použití jen jedné věty:"Sáňkování je super".
Když jsem si opět přesedl, abych se konečně utvrdil v doměnce, že jsem skutečně "party breaker", dosedl jsem vedle Turka, který, ne bezdůvodně, seděl celý večer sám. Tímto okamžikem pro mě skončila veškerá naděje na hezký průběh večírku. Zatímco ve vedlejší skupince, ve které byl i Ondra se často ozýval smích a vzduchem létalo ženské poprsí, já jsem poslouchal Turka, který do mě hučel, proč je nutné aby Turecko vstoupilo do EU.....

Večírek by se dal shrnout asi takto: "Šli jsme s Ondrou na večírek se stejným očekáváním. Odcházeli jsme ale s různými pocity. Ondra se pobavil, zlepšil si češtinu a utužil kolektiv. Já jsem se pobavil o tureckém hospodářství, o 3 lekce jsem si zhoršil angličtinu a odcházel jsem s pocitem, že jsem zas nic nezažil.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Směji se, až zvracím :-))...

Grumpy Czech řekl(a)...

To nebyl návod... :-D

Martin Vlnas řekl(a)...

chudak jindra, prestan se mu posmivat, blbecku, on za to nemuze :-)

Zazoban řekl(a)...

Děkuji ti, Martine, že ses mě zastal. Ten čurák se mi směje čim dál tim častějc.

Anonymní řekl(a)...

:-D