pondělí 26. února 2007

Zamyšlení nad holubem

Dneska, když jsem chcal do umyvadla (spolubydlící odpustí), jsem si všiml dvou holubů na parapetu. Jeden - pravděpodobně samička - dělala drahoty a nechala se svádět, obletovat a klovat do hlavy. Druhý holub - pravděpodobně sameček - si chtěl zamrdat a dělal všechno proto, aby se mu to povedlo. A jelikož je být sentimentální u nás na privátě čím dál více oblíbenější, zkusil jsem si to taky. Utřel jsem si přirození do Filipova ručníku a zkusil jsem se zamyslet. Kdy jsem byl naposled já, jako malý holoubek, poháněn nutkavou potřebou si vrznout, nucen k takovýmto stupidním pohybům okolo svého vytouženého objektu? ........ Když jsem byl malý, tak mě děda drbal na zádech. Bylo to lepší než sex s chlapem, který se střídavým úspěchem odmítám již třetí rok co bydlím s Martinem v jednom bytě. A člověk ani nemusel dělat tolik legračních pohybů jako ten holub.

3 komentáře:

Grumpy Czech řekl(a)...

Ty vole, tohle mi nedělej, v knihovně mě teď všichni neávidí, že jsem neudržel dekórum :-). A když už jsme u těch intimností, docela jsi mě zklamal, když sis přišel na privát pro trenky oblečený a bez Martinovy peřiny.

Martin Vlnas řekl(a)...

pockej dneska vecer> nejdriv si zjistim, kterej je tvuj rucnik, pak budu kolem tebe delat spoustu zbytecnej ale libidoznich pohybu a az se nam konecne povede splynout a ty spokojene s rukou mezi nohama usnes, pujdu na jisto!!!

hele fakt dobry, i ten gustav :)

Px řekl(a)...

Jindera je rebel.. 3 vojaky zmlatil, 2 zhmozdil a jednoho, jednoho zesmesnil !