čtvrtek 6. prosince 2007

Nový životní styl

Jsem se rozhodl, že trochu pozměním životní styl. Ne moc. Ná se říci, že si toho nikdo nevšimne. Ani Linda. A já o tom budu taky vědět jen tak trochu. Ale stalo se mi to nedávno....myslím, že dneska ráno. Jsem se probudil a vstal z postele. Kupodivu nebylo už (zase) šero, ale ještě šero. Hodiny ukazovaly 7:31 a nějaké drobné. Vstal jsem a nedal jsem si svou obligátní skleničku kořalky (přestože mi v Ondrovym testu vyšlo, že bych měl chlastat víc) a napadla mě jindy nemyslitelná věc. "Dám si 20 kliků a 40 dřepů!" a pustil jse se do díla........ když jsem skončil, padl jsem v křečích na zem, protože mi srdce začalo dělat ještě 15 sklapovaček...... Když křeče povolily a podařilo se mi před Lindou zatlouct, že jsem cvičil (abych se neztrapnil), vyrazil jsem do školy. Měl jsem španělštinu a na konci hodiny nám učitelka (mimochodem bych jí asi taky doporučoval test alkoholismu) pustila moderní kubánskou písničku. Nebyla textově moc náročná, protože refrén a zároveň název písně byly dvě slova. "Opil jsem se a pařil celou noc." (ve španělštině to fakt vychází na dvě slova...pro toho, kdo ze mě zas bude chtít udělat v commentu kreténa). Ten fefrén se opakoval tak sugestivně, že jsem mimoděk vypil francovku, kterou jsem měl připravenou na večerní masáž. A paní učitelku to taky očividně nenechalo klidnou. Asi jen náhodou ukončila učitelka vyučování o dvacet minut dříve s tím, že má důležité jednání v kabinetu.....

.....no, z toho plyne, že ať chci svůj životní styl změnit sebevíc (i sebemíň) tak se vždycky něco posere......

Jo a mimochodem na Ondrovym blogu (odkaz Ondrovo svrbení) je test, zda jste alkoholikem nebo ne. Ten test se mi moc líbí, protože je to asi jedinej můj kamarád, kterej mi neřiká, že jsem vejpitka, ale naopak mě vybízí, abych se míň krotil ve společnosti. (dokonce dodává, že jsem v Polsku byl za nudaře a abstinenta)

4 komentáře:

Px řekl(a)...

jo tak tenhle post je fakt kvalitka :-)

Anonymní řekl(a)...

Ber to tak, ze dneska tomu muzeme rikat "kulturni vecer". Jen doufam, ze ta holandska mrdka dorazi, jinak bude Erasmus-genocide a nejspis rozsirim svuj seznam nenavidenych zemi...

Cernochovo poznamky k tematu řekl(a)...

Jindra začíná nový život stejně často, jak anorektická modelka kurzy zdravé výživy...ale držme mu (oba dva dny) palce, ať je jeho snaha korunována úspěchem:) Fil

Anonymní řekl(a)...

Životní styl je mýtus... no, stejně jako alkoholismus.